piątek, 31 sierpnia 2012

sprzątanie/zakupy

Wczoraj impreza została odwołana ale jest przeniesiona z 1-2 września u mnie:) Posprzątałam juz całą górę domy i powiem wam, że dawno moja garderoba tak nie wyglądała jak dziś. Zawsze było czysto, ale teraz udało mi sie te wszystkie ciuchy ogarnąć w całość, w tych których nie chodzę oddam. A dzisiaj.. jade na zakupy do szkoły. Zastanawiam się nad butami : VANS&CONVERS?A jeżeli conversy to krótkie.  Mam buty z tej i tej firmy, ale teraz nie moge się zdecydować. Zobaczymy będą mi się podobać:)
moja garderoba:o aż sie sama sobie dziwie, haha
moje paznokcie, oczywiście naturalne:)
mój brzuch, ćwiczyłam - ćwiczyłam i jest:) 

?

cały dzień w Łodzi,
xoxo

4 komentarze:

  1. masz garderobę? WOW :O
    btw. ja preferuję vansy, bo converse jakoś mnie nie jarają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna garderoba :) Paznokcie śliczne, a brzucha zazdroszczę! :) Co do butów, ja nie miałam żadnych z nich, ale marzą mi się conversy więc dla mnie wybór byłby prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, chciałabym mieć własną garderobę :3 ile ćwiczyłaś by mieć taki śliczny brzuszek? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. czadowa garderoba :) ja w domu też mam swoją, ale mam w niej straszny bałagan :( brzuch masz świetny :)

    OdpowiedzUsuń

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)