niedziela, 27 maja 2012

loong

No i jestem;) Poprawiam oceny, chyba jak każdy .. nie mam na nic czasu. Jutro historia i niemiecki , miejmy nadzieje, że wyjdę z tego cała:D średnia -  4,3-4,4 i dostać się do LO? nie jest najgorzej. W piątek byłam u ortodonty, założyła mi jakieś druty pod podniebieniem.. boli jak nie wiem co^^ nic nie jem ^^ zaś wczoraj byłam w kinie na filmie ''Dyktator'' - świetna komedia. Jak dla mnie jedna z lepszych na jakiej byłam:)
DYKTATOR
dużo się wydarzyło pozytywnego jak najbardziej. Jak na razie czekam tylko na zakończenie 3 klasy gimnazjum potem już tylko z czekać na gorącą Hiszpanię. Teraz  troche mnie :3
 zdjęcia z ostatnich dni, napisze jakoś :3 

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)