środa, 30 maja 2012

weather

Pogoda w maju zaczyna mnie dobijać. Jednego dnia słońce, drugiego deszcz a trzeciego upał taki, że nie mogę wytrzymać to  wtedy modlę się o deszcz*.* w ten sposób zaczynam wierzysz w koniec świata. Aa tak wgl teraz koniec świata jest zaplanowany na ? 21 grudnia 2012? i przewiduje go kalendarz Majów. W sumie to ''koniec świata'' jest co roku.. pamiętam nawet w tam tym roku:3 nie zliczę ile ich już przeżyłam, hahahahaha xd  Zobaczymy czy ten rok przeżyjemy. Przez tą okropną pogodę w szkole odwołali nam dzień dziecka, z racji pogody - chyba zrobię sobie mały dzień dziecka zostając w domu, kusząca propozycja. Ma być 13 stopni, ale w następnym tygodniu ma być już lepiej;) miejmy nadzieje, chciałabym się trochę poopalać do balu. Dzisiaj w szkole 5 z historii, jutro jeszcze muszę odpowiedzieć i to by było na tyle. Nie mam czasu na zdjęcia^^ na weekendzie wstawię coś nowego:*
xoxo

9 komentarzy:

  1. No,. właśnie pytam, bo ja też! Ooo, to gdie do szkoły chodzisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu. Śmiało próbuj i dziel się efektami ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No, ja II LO, pierwsza klasa, biolchem :D A Ty, jaki profil? :) Jak coś, zapraszam do II, poleecam :P Ja się bałam, te wszystkie legendy, ale atmosfera na serio świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, jest nauka, ale myślałam, że będzie gorzej. Ludzie super, sporo dużych imprez organizowane. Ogółem, nie żałuję, że tu jestem i, zgadzam się: jest kujoństwo, ale w każdej dobrej szkole jest. A jest na prawdę mnóstwo normalnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nowy - tym razem króliczkowy - post. Zapraszam ;>

      Usuń

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)