sobota, 14 lipca 2012

8-15lipca Kołobrzeg

Cześć kochani, z góry przepraszam, że nie pisałam ale nie mam na to czasu. Od niedzieli jestem w Kołobrzegu i jutro już wracam. Na wakacje jak co roku zabiera nas dziadek i babcia .. taki jakby wyjazd z wnuczkami.Pojechałam ja, Ola i Kuba a mój brat oczywiście im odmówił-.- Pogoda? w kratkę, raz deszcz , raz słonce to zależy od dnia. Ogólnie jestem na diecie(jak zawsze) ale tu są za pyszne lody i nie mogę sie powstrzymać ..  ćwiczę, jest plus!Słonce nic mnie nie wzieło  , bo przyjadę bladsza niż byłam normalnie. No , ale trudno:) Zdjęć nie mam dużo. I planuje sobie kupić poważniejszy sprzęt niż mój cudowny aparat cyfrowy który zmieści się w moją kieszeń i wszędzie mogę go zabrać. Jednak zdjęcia nie są najlepszej jakości. Koleżanka poleca mi NIKONA N90 z obiektywem Nikkokorem 50mm - jak widziałam po jej zdjęciach są naprawdę dobre. Ale może wy mi jakiś polecicie?
z Olcią<3


Kubuś:3


taki tam zachód słońca robiony moją wybitną cyfrówką xd


ja:)


:)

a na koniec PIĘKNA, WYSOKA, CHUDA OLA


xoxo

1 komentarz:

  1. bardzo ladnie Ci w tej czarnej sukieneczce :)! zapraszam do mnie i dodaje do obserwowanych:)!

    OdpowiedzUsuń

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)