niedziela, 10 kwietnia 2011

chm. ;d

witam xdd 
nie  mam za bardzo co pisać, gdyż cały tydzien przeleżałam w łóżku xdd tylko wczoraj byłam w maku ;d 
Dzisiaj ? dzisiaj już wychodze na ludzi (NAREŚCIE!) Spotykam się z Kicią<3 i jeszcze raz idę na "Sale samobójców" . zajeeebisty film. 
W poniedziałeek jade z tatą na Głuchów ;d  potem a 11.15 do kościoła na rekolekcje ;d a we wtorek jade z mamą do ikei ;d i w tym tygodniu jeszcze do galerii po buty jakieś ;d wieć miej więcej tydzień jest zaplanowany.
wczorajsze zdjeciaa:
pa ;d

4 komentarze:

  1. Świetny blog, zapraszam do mnie !: )

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie ;)

    zapraszam do mnie:*
    ps: obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby nie ten właśnie wczorajszy dzień raczej bym jeszcze tu nie wróciła ;)
    świetne spodnie na drugim zdjęciu *__*

    OdpowiedzUsuń

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)