niedziela, 3 kwietnia 2011

ponownie.

nie zmieniłam adresu , tylko zmieniłaam ogólnie bloga.  ;)

Ogólnie jest dobrze :) tylko że choroba mnie dorwała. Tzn. "półpasiec" .. jest to coś podobna do ospy. Można powiedzieć , ze druga ospa .. ale jest ok :) tylko ciagle , katar , kaszel , krew z nosa , kręcenie sie w głowie, gorączka itd itd. Jutro na morfologie krwi .. mam nadzieje że wynik tych badań będzię dobry :) zwoolnienie ze szkoły mam doo nastęonego tygodnia .. ale poteem rekolekcje i egzaminy trzecich klas .. więc w tym tygodniu sobie wszystkoo nadrobie i do szkoły pójdę dopiero 18 kwietnia .. zanudze sie w domu. Ale wole to wyleżeć niż potem znowu ma mi to wyskoczyć. Aaa teraz idę spać .. trzymaajcie się :) 

1 komentarz:

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)