wtorek, 5 kwietnia 2011

chooroba ;)

cześć! :*
pisze notkę po raz drugi bo tam ta się przypadkowo usunęła. no nic. Choroba powoli mija .. już jest okey :) tylko krew z nosa i katar . Dzisiaj byłam na morfolofi krwi .. wyniki będę miała jutro.Mój brat dzisiaj pisał egzamin szóstych klaaas i mam nadzieje, że dobrze mu poszło :)  Aa mama z godzinne temu wróciła z zebrania i powiedziaała : nie jest źle. Czyli ani kary na kompa , ani nic ;d fuck yeah! Brat z sąsiadem Zeusem poojechali mi po ciasteczka ;d i zostawili mi kotka o imieniu Tygrysek<3 dlatego, że jest cały w pręgach.
wczorajsze zdjęcia:

a teraz ide robić bratu coś na plastykę , pa ;* miłego wieczoru ; ))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)