poniedziałek, 25 czerwca 2012

weekend / outfit / dzień taty

W piątek byłam ze znajomymi na rowerach  i grillu. Było dość sympatycznie:D Niżej macie zdjęcia, mało bo mało ale są. Zdecydownie więcej musismy robić takich wypadów! 23.06- dzień  ojca:) Zrobiłam dla taty filmik , popłakał się zresztą ja też, brat i Kasia(dziewczyna mojego taty) Przed wyjazdem do kina, umalowana , wyszykowana normlanie się popłakałam. Oglądałam ten filimik z 5 razy jak nie więcej specjalnie żeby nie płakać.. ale nie dało się. W kinie byliśmy na ''Facetów w czerni 3'' - muszę wam powiedzieć, że film jak dla mnie był bez sennsu. Nie usnęłam na nim tylko dlatego, że było to w naprawdę fajnych efektach. Dla mnie dlatego, że byliśmy w IMAXIE no i na tym wielkim ekranie. Mi się film nie podobał, ale efekty świetne:) Pokaże także wam mój outfit jak byłam w kinie. Gdy wracaliśmy tata powiedział tylko: ''  To był jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu. Na pewno zapamiętam go na długo, dziękuję.'' w sercu zrobiło mi się tak miło, jak nigdy- dosłownie. Są to strasznie miłe słowa, a szczególnie gdy słyszysz je od własnego taty. Po kinie umówiłam się z kolegą , chodziłam z nim dwie godziny po czym zadzowniła Julitka z Angelą i powiedziały , że idziemy na torrtilę;> kusząca propzycja, przecież nie odmówię:D Jak zwykle uśmiałam się z dziewczynami jak nigdy. Potem spotkaliśmy chłopaków i posiedzieliśmy do 1. Padnięte, uśmiane, zmordowane, padliśmy na moje łóżko.W niedziele imieniny dziadka   na, których się strasznie nudziłam:o ale potem przyjechał do mnie znów kolega:D  Oglądaliście mecz Anglia- Wlochy? Ja byłam pewna na 100% , że wygra Anglia. Nawet sie chciałam z bratem zakładać, dobrze że tego nie zrobiłam .. xd Dzisiaj w szkole nic ciekawego, na każdej lekcji siedzieliśmy i nic nie robiliśmy. Jutro ognisko klasowe, to tez jakies zdjęcia załapę.
http://demotywatory.pl/3844639 , a wy jak będzie wracać? 5 dni!

OGNISKO :
 od lewej: Kicia, Julitka

 od lewej: Szczupak, Julitka, Tejchman, Wiciu, Sadek , Dziubuś

od lewej: Kicia, Romek , Julitka, Piskor , który świei dupą *.* i ja :)
OUTFIT :





dress - Głuchów
jacket - croop
shoes - deezee




nie pamiętam kiedy tyle zdjęć wstawialam ;o
3majcie się , xoxo


4 komentarze:

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)