piątek, 5 października 2012

PRZEPRASZAM

Z góry przepraszam za moją nieobecność. Ale ogrom nauki mnie przytłacza o.o W dodatku w czwartek miałam zawody, z czego prawdopodbnie zajeliśmy 2 miejsce. (ale nie wiem dokłanie)  Co u mnie? żyje z  dnia , na dzień:) Nie narzekając! Jest dobrze! Dzisiaj byłam na małych zakupach , jutro jadę do centrum handolwego- ptak. Poszukać jakiejś sukienki na półmetki. Dlatego, że zostałam zaproszona przed dwóch chłopaków na dwa:) Więc trochę sie pobawie:) Od wrzeesnia chodze na prawo jazdy kategorii A1:) Będę miała  prawko na wiosnę:) Ale wszystko w swoim czasie! Póki co to trzymajcie kciuki:) Bo dopiero mam jazdy:) Własnie siedze i wałkuje te wszytskie pytania, znaki drogowe itd itd .. masakra. Kąpe się i ide zaraz spać bo jutro pobudka o 7.30. Nawet w sobote się nie wyśpię..  niestety nie mam żadnych zdjęć. Ale nadrobię. Może jutro napiszę, trzymajcie się cieplo:)
bardzo motywuje mnie ten demotywator do ćwiczeń. Odchudzam się, przechodze na diete(po raz setny) no ale teraz przed  tymi półmetkami przydałby się .. codziennie aqua slim:) Który stosowałam gdy schudłam 10kg i naprawdę mi pomógł więc szczerze polecam:) Dzisiaj nie poćwicze, bo mam straszne zakwasy w sumie to nawet nie wiem po czym ale dzisiejszy wf- dobił mnie jeszcze bardziej areobikiem. Nie moge sie ruszac, padam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)