poniedziałek, 15 października 2012

ZŁOTO!

Dzisiejszy dzień należy w 100% do zaganianych. Gdzie nie mam na nic czasu. Na 11 musiałam być na zawodach. Więc sobie trochę pospałam co jest rzadkością w poniedziałkowy ranek:) Nie spodziewałam się, ale mamy ZŁOTO:) Najlepiej biegające dziewczyny tylko z całego Tomaszowa Mazowieckiego-> IIILO:) We wtorek za tydzień mam region. Więc będzie spoko:) Od razu po zawodach, musiałam iść na zdanie egaminu wewnętrznego w auto-bisie:) I zdałam!:) Teraaz czeka mnie tylko państwowy i to by było na tyle w sumie:)Po południu byłam na jazdach od razu tzn raazem z Arkiem, kolegą D i kolegą M byliśmy w Piotrkowie aż do 19:) Dopiero teraz jestem w domu. O 20 zamierzam się wciąć za książki.. ale wątpie żeby mi to jakoś dobrze poszło. Bo nic mi sie już dzisiaj nie chce.Jutro kartkówka z edb, poprawa odp z pp, kartkówka z religii i odp z edb. Pozdrawiam siebie , że sie z tym dzisiaj wyrobię-.-



MOJE ZŁOTO:)

Jutrzejszy plan: wstać, przeżyć , iść spać.
xoxo

2 komentarze:

-dziękuję za, każdy komentarz.
-odwiedze Cię również:)
-jeżeli podoba Ci się mój blog, obserwuj:)